جلسه صميمانه هيئت رئيسه دانشگاه علوم پزشکي ايران با اعضاي هيئت علمي بيمارستان فيروزگر برگزار شد
280115.mp3
جلسه صميمانه هيئت رئيسه دانشگاه علوم پزشکي ايران با اعضاي هيئت علمي بيمارستان فيروزگر برگزار شد

يکشنبه، ?? دي ???? جلسه هيئت رئيسه دانشگاه علوم پزشکي ايران با اعضاي هيئت علمي برگزار گرديد. در اين جلسه، از هيئت رئيسه دانشگاه، دکتر عبدالرضا پازوکي رئيس دانشگاه، دکتر محمود رضا محقق دولت آبادي معاونت آموزشي، دکتر نادر توکلي معاونت درمان، دکتر حسين کيواني معاونت پژوهشي و دکتر نيازي مشاوره اجرايي و مسئول حوزه رياست حضور داشتند.
در اين جلسه، دکتر سعيد صفري رييس بيمارستان فيروزگر به صورت مقدماتي به معرفي بيمارستان و اقدامات صورت گرفته پرداخت. سپس دکتر عباس آقابيگلويي معاون آموزشي، دکتر بهنام شکيبا معاون پژوهشي به ارائه گزارش وضعيت آموزشي، پژوهشي، امکانات و مطالبات از منظر تجهيزات و فضاهاي آموزشي و درماني مورد انتظار بيمارستان پرداختند.
همچنين جمعي از اساتيد و اعضاء هيئت علمي بيمارستان، به ارائه نظرات، ديدگاهها و مسائل مرتبط با حوزه درماني و مطالبات پرداختند. در انتهاي جلسه، اعضاي هيئت رئيسه به مسائل مطرح شده از سوي همکاران عضو هيئت علمي بيمارستان پاسخ دادند.
: