پریماه آرمان
مسئول واحد بهبود کیفیت
دفتر بهبود کیفیت بیمارستان فیروزگر در سال ۱۳۸۹ تحت عنوان واحد تعالی و حاکمیت خدمات بالینی فعالیت خود را آغاز نمود . این واحد با ابلاغ برنامه اعتبار بخشی بیمارستانها از سوی وزارت متبوع در سال ۱۳۹۱ به دفتر بهبود کیفیت ارتقاء یافته است.
کارشناس واحد بهبود کیفیت: بهناز محمدی
مدرک تحصیلی: کارشناس= پرستاری
شماره تلفن داخلی: ۷۱۵
مکان فعلی این واحد در ساختمان طب تسکینی در طبقه یک و تحت نظارت مستقیم مدیریت بیمارستان می باشد. استانداردهای اعتبار بخشی ملی و بین المللی جهت ارتقای کیفیت ارائه خدمات و ایمنی بیمار در راستای اهداف وزارت بهداشت، در حال اجرا است.
اهداف :
هدف ما افزایش رضایتمندی مشتریان بیرونی (بیماران، همراهان) و مشتریان داخلی (پزشکان، پرستاران، کارکنان و فراگیران) با بهره گیری از استانداردهای اعتباربخشی و نتایج حاصل از ارزیابی های داخلی و خارجی است.
شرح وظایف :
- پیگیری و هماهنگی پیاده سازی استانداردهای اعتبار بخشی در بخش ها و واحدهای مختلف بیمارستان
- تدوین و بازنگری سند استراتژیک
- پایش برنامه های عملیاتی و بهبود کیفیت
- تحلیل و پایش شاخص ها
- کنترل مستندات درون سازمانی
- نظارت بر فعالیت کمیته های بیمارستانی
- تجزیه و تحلیل رضایت سنجی بیماران بستری و سرپایی
- طراحی و تولید مستندات مورد نیاز سازمان
- تهیه گزارش عملکرد ماهانه یا سالانه مرکز و ارائه به مدیران ارشد یا سازمانهای بالادستی
- شناسایی فرصتهای بهبود و چالش ها و ارائه پیشنهادات اصلاحی به مدیریت یا ریاست مرکز