محمد حسین حسینی قوام آباد
سرپرست نیروی منابع انسانی
بیمارستان فیروزگر
امور اداری مرکز آموزشی و درمانی فیروزگر به منظور تسهیل در انجام امور اداری، مدیریت منابع انسانی، تلاش دارد تا با ایجاد سازمانی پویا، پیشرو و پاسخگو در ارائه خدمات اداری و پشتیبانی برای اثر بخشی و افزایش کارآئی کارکنان مجموعه در راستای اهداف مرکز ایفای نقش نماید.
این واحد با برنامه ریزی، ساماندهی و نظارت بر حسن اجرای وظایف و فعالیتهای اداری، پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی بر اساس شایسته سالاری و عدالت محوری و تلاش برای ایجاد وحدت رویه در عملکرد اداری و توسعه منابع انسانی سعی بر آن دارد که با تأمین حفظ و ارتقاء منابع انسانی توانمند و کارآمد ، ایجاد زمینه لازم برای استفاده بهینه از دارایی های معنوی، دانشی و تجربه کارکنان را فراهم می نماید و با نظارت کامل بر حسن اجرای مصوبات، مقررات، بخشنامهها، مصوبات اداری، مالی، رفاهی و ... می کوشد در زمینه ارتقاء سطح کیفی زندگی کاری کارکنان با برنامه ریزی و نظارت بر اقدامات اداری، بهداشتی و رفاهی مبتنی بر رعایت کرامت انسانی و با کاهش زمان ارائه خدمات اداری از طریق مکانیز کردن سیستمهای اداری و یکپارچه سازی خدمات اداری و پشتیبانی ، تشویق و ایجاد انگیزه در کارکنان از طریق برنامه ریزی و نظارت بر حسن اجرای دورههای آموزشی، ارزشیابی صحیح عملکرد و اعمال نظارت بهره وری و توسعه و تقویت نظام نظارتی و ایجاد وحدت رویه در اجرای مقررات مربوط به امور اداری و مدیریت منابع انسانی فعالیت نماید.
موقعیت فیزیکی: ساختمان اصلی بیمارستان طبقه زیر همکف واحد امور اداری
از جمله وظایف مهم امور اداری می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- تهیه و تنظیم برنامه های مختلف به منظور هماهنگ نمودن فعالیت های کارکنان تحت سرپرستی
- تشریک مساعی با مقام مافوق و سایر مراجع مربوطه
- نظارت کلی بر عملکرد واحدهای تحت سرپرستی از جمله کارگزینی، دبیرخانه، بایگانی، لاندری، خدمات، مرکز تلفن و اطلاعات، انبار ، امور قراردادها و امور رفاهی
- نظارت بر صدور گواهی کار پرسنل و محاسبه اضافه کار و ارائه به واحد مدیریت و در نهایت امور مالی
- تعیین وظایف و حدود مسئولیت مسئولین واحدها
- امضاء مکاتبات و ارجاع به واحدهای مربوطه
- تنظیم کلیه قراردادهای مرکز
- نظارت، پیگیری و اقدام در خصوص برگزاری مناقصات و مزایده ها و قراردادهای مربوطه
- هماهنگ کننده کمیته های بیمارستانی و عضو کمیته های مرتبط
- تهیه و ارائه آمارهای مربوط به نیروی انسانی مورد نیاز ریاست و مدیریت مرکز
- پاسخ دهی به مکاتبات با هماهنگی مدیریت و ریاست
- شرکت در کمسیون های مختلف، سمینارها، جلسات
- نظارت کلی بر اقدامات پرسنلی از جمله انتصاب، ترفیع، ارزشیابی کارکنان، مرخصی ها و غیره برابر آئین نامه های مربوطه
- رسیدگی به تقاضاهای واصله مربوط به امور اداری
- تهیه گزارش فعالیت ها، مشکلات جهت سرپرست مربوطه و انجام امور محوله که از طرف ریاست و یا مدیریت مربوطه ارجاع می گردد.
دبیرخانه مسئول امور دفتری: خانم امدادیتلفن داخلی: ۳۰۸
از وظایف و مسئولیت های این واحد به اختصار به شرح ذیل می باشد.
- به روز بودن مکاتبات وپیگیری تهیه و ارسال پاسخ آنها
- تایپ و آماده سازی و به روز بودن نامه های صادره مرکز
- امکان بازیابی مکاتبات و پیگیری مکاتبات صورت گرفته
- ثبت و صدور نامه ها از سیستم اتوماسیون ودر صورت لزوم در دفتر اندیکاتور
- ثبت گواهی حقوق ،گواهی اشتغال بکار ، و...
- در این واحد کلیه نامه ها ،نامه های پستی ،مجلات از داخل وخارج از مرکز تحویل
گرفته میشود وتوسط نامه رسان به واحد های مربوطه ارجاع میشود
- ارسال پرونده های پزشکی بیماران به پزشکی قانونیهای مختلف،کلانتریها و دیگر مراجع قانونی ثبت و صدور نامه ها از سیستم اتوماسیون
- پیگیری و پاسخ مراجعین حضور و تلفنی
کارگزینی
کارگزین: خانم جمالی تلفن داخلی 428
خانم سعادتمند تلفن داخلی 282این واحد وظایف مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- تهیه پیش نویس کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی ، معذوریت ترفیع، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط
- انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارمندان
- برنامه ریزی و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
- صدور احکام (انتقال، ماموریت، تغییر حقوق و مزایا)
- تهیه و صدور نامه های مختلف و گواهی اشتغال به واحدهای دانشگاه و واحدهای داخلی و سایر ارگان ها
- رسیدگی به تقاضاهای واصله و بررسی و کنترل مداوم سوابق پرسنل جهت احقاق حقوق آنان (ارتقاء طبقه و رتبه تشویقی) (بازنشستگی، تبدیل وضع، ترفیع، پایان ماموریت
- اجرای خط مشی های تعیین شده با اتخاذ تدابیر لازم و اجرا و اطلاع رسانی ضوابط و دستورالعمل ها
- به روز رسانی تشکیلات سازمانی جهت ارائه آمارهای مختلف
- اتخاذ تدابیر لازم به مظور پیشرفت و بهبود امور جاری و تهیه گزارشات لازم
بایگانی مسئول بایگانی: خانم براتی تلفن داخلی: ۲۸۱ |
حضور و غیاب مسئول حضور و غیاب: خانم چیت فروش تلفن داخلی: ۲۸۰ |
امور قراردادها مسئول امور قراردادها: آقای آبادکار
تلفن داخلی: ۸۰۰
|