مراسم تقدير از پرستاران توسط معاونين سازماني بازرسي کل کشور
مراسم تقدير از پرستاران توسط معاونين سازمان بازرسي کل کشور
280066.mp3
مراسم تقدير از پرستاران توسط معاونين سازماني بازرسي کل کشور
مراسم تقدير از پرستاران توسط معاونين سازمان بازرسي کل کشور
اين مراسم در شب گذشته به مناسبت ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار با حضور جناب آقاي فرزاد مخلصالائمه معاون برنامهريزي و امور مجلس سازمان بازرسي و دکتر ضرغام صادقي بازرس امور بهداشت و درمان به همراه جمعي از سربازرسان آن حوزه و جمعي ديگر از سران کل سازمان بازرسي برگزار شد و از تلاش بي صبرانه پرستاران تقدير و قدرداني بعمل آمد.
در اين مراسم دکتر بهروز قنبري معاون محترم اجرائي بيمارستان فيروزگر ضمن تشريح فعاليتهاي پرستاران در طول دوران بيماري کرونا پرداخت در پايان مراسم از تمامي پرستاران حاضر در شيفت شب توسط معاونين سازمان هدايايي تقديم شد.




.jpeg)


: