تزريق واکسن کويد نوزده به مدافعين سلامت بيمارستان فيروزگر
تزريق واکسن کويد نوزده در بيمارستان فيروزگر تهران
280071.mp3
تزريق واکسن کويد نوزده به مدافعين سلامت بيمارستان فيروزگر
مورخ ??/??/?? تزريق واکسن کوويد نوزده ، سي نفر از پرسنل بيمارستان فيروزگر شامل(متخصصين عفوني-ريه-قلب -پرستاران-کمک پرستاران و پرسنل اي سي يو کرونا) با حضور معاون محترم اجرائي مرکز جناب دکتر ديانتي ، مترون بيمارستان سرکار خانم آدربين، سوپروايزر کنترل عفونت خانم رضازاده و مسئول واکسن بيمارستان خانم تاج الدين در حضور آقاي دکتر عشرتي نماينده محترم معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکي ايران و آقاي دکتر گل محمدي مدير گروه مبارزه با بيماريهاي واگير و غير واگير دانشگاه علوم پزشکي ايران و خانم دکتر احمدنيا رياست مرکز بهداشت شمال غرب تهران و خانم دکتر نوربخش کارشناس واحد مبارزه با بيماريهاي واگير مرکز بهداشت شمال غرب تهران خانم دکتر صباغي کارشناس واحد مبارزه با بيماريهاي واگير مرکز بهداشت شمال غرب تهران آقاي کوهستاني کارشناس مسئول مبارزه با بيماريهاي واگير مرکز بهداشت شمال غرب تهران و خانم عنايتي کارشناس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکي ايران انجام شد.


.jpeg)

: