بازديد معاون درمان وزارت بهداشت از مرکز آموزشي درماني فيروزگر
روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي ايران: دکتر جان بابايي معاون درمان وزير بهداشت روز چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 از مرکز آموزشي درماني فيروزگر بازديد نمود.
ملاقات خانم دکتر حضرتي و آقاي دکتر قنبري با آسيب ديدگان زمينلرزه استانهاي غرب کشور
خانم دکتر حضرتي معاونت پرستاري وزارت بهداشت و دکتر قنبري مدير پرستاري دانشگاه علوم پرشکي ايران از آسيب ديدگان زمينلرزه استانهاي غرب کشور عيادت کردند.
دکتر طيبقديمي معاون اجرايي معاونت درمان وزارت بهداشت از مجروحين زلزله کرمانشاه بازديد کرد
دکتر طيبقديمي معاون اجراي معاونت درمان وزرات بهداشت از مجروحين حادئه زلزله کرمانشاه که چندي پيش به بيمارستان فيروزگر منتقل شده بودند بازديد به عمل آورد.
با نظارت مستقيم مديران ارشد بيمارستان:
تعدادي از مجروحين زلزله کرمانشاه به بيمارستان فيروزگر انتقال يافتند
در پي انتقال تعدادي از مجروحان حادثه زلزله کرمانشاه اقاي دکتر جان بابايي معاون درمان، آقاي دکتر عسگري، خانم دکتر حضرتي و تعدادي از مسولين وزارت بهداشت از بيمارستان فيروزگر بازديد و در جريان روند درمان بيماران قرار گرفتند. در طي اين ملاقات دکتر زماني، دکتر قنبري، خانم آذربين و خانم کبريايي هيئت معاونت درمان را همراهي ميکردند
اولين کارگاه يکروزه جراحي کم تهاجمي (لاپاروسکوپيک) در تاريخ نهم آبانماه در بيمارستان فيروزگر برگزار شد
اين کارگاه از ساعت صبح لغاليت با اجراي عمل جراحي کم تهاجمي در دو اتاق عمل و توسط دکتر سعيد صفري و دکتر مهدي عالم رجبي اجرا گرديد.
طي حکمي از طرف معاونت درمان دانشگاه
دکتر بهروز قنبري عنوان سرپرست مديريت پرستاري معاونت درمان دانشگاه منصوب گشت
طي حکمي از طرف معاونت درمان دانشگاه،دکتر بهروز قنبري عنوان "سرپرست مديريت پرستاري معاونت درمان دانشگاه" منصوب گشت.
طي حکمي از طرف رياست دانشگاه علوم پزشکي ايران
معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشکي ايران در سمت خود ابقا شد
روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي ايران: دکتر مسعود ناصري پور رييس دانشگاه طي حکمي دکتر حسين مبارکي را بعنوان معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه در سمت خود ابقا نمود.
متن ابلاغ به شرح زير است:
طي حکمي از طرف رياست دانشگاه علوم پزشکي ايران
معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشکي ايران در سمت خود ابقا شد

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي ايران: دکتر مسعود ناصري پور رييس دانشگاه طي حکمي دکتر کامران سلطاني عربشاهي را به عنوان معاون آموزشي دانشگاه در سمت خود ابقا نمود.
متن ابلاغ به شرح زير است:
امکان نظر سنجي آنلاين کارکنان از طريق وب سايت راه اندازي شد.
امکان نظر سنجي آنلاين کارکنان از طريق وب سايت راه اندازي شد.
امکان نظر سنجي آنلاين بيماران از طريق وب سايت راه اندازي شد
با توجه به نيازهاي بيمارستان امکان نظر سنجي آنلاين بيماران از طريق وب سايت راه اندازي شد.